Marketing Plan Επιχειρήσεων Αντικείμενο του Marketing Plan είναι η εκπόνηση ενός πλάνου για τον συνδιασμό ενός συνόλου ενεργειών μέσω των οποίων η επιχείρηση θα μπορέσει να υλοποιήσει τους στόχους της και θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εναντι των άλλων επιχειρήσεων μέσω των προσφερόμενων προϊόντων/υπηρεσίων. Πλήρης περιγραφή Αντικείμενο του Marketing Plan είναι η εκπόνηση ενός πλάνου για τον συνδυασμό ενός συνόλου ενεργειών μέσω των οποίων η επιχείρηση θα μπορέσει να υλοποιήσει τους στόχους της και θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εναντι των άλλων επιχειρήσεων μέσω των προσφερόμενων προϊόντων/υπηρεσίων. Το Marketing Plan προκύπτει απο την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης της επιχείρησης αλλά και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Παρόλο που η ύπαρξη κάποιου σχεδίου marketing επιδρά θετικά στην απόδοση της επιχειρησης καθώς και στην αυξηση της κερδοφορίας της, πολλές είναι οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ενα ολοκληρωμένο Marketing Plan. Η ύπαρξη του βοηθάει ως προς τον προσδιορισμό των αγορών στις οποίες απευθύνονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση. Έτσι εξασφαλίζεται αποτελεσματικότερη προβολή μέσω της ενσωμάτωσης των κατάλληλων διαδικασιών στον σωστότερο στόχο, δηλαδή τον κατάλληλο πελάτη. Μέσω της ύπαρξης ενός ολοκληρωμένου Marketing Plan η κάθε επιχείρηση μπορεί να διαθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την κατάσταση της καθώς και για την πορεία της στο μέλλον σχεδιάζοντας τις δράσεις που απαιτούνται σε ότι έχει να κάνει με το marketing της έτσι ώστε να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει για την πορεία της στην αγορά και για την ανάπτυξη της. Μια σημαντική βοήθεια που εξασφαλίζει στον επιχειρηματία ένα καλά οργανωμένο Marketing Plan είναι η ενημέρωση του σχετικά με ευκαιρίες που μπορουν να παρουσιαστούν αλλά και πιθανούς κινδύνους έτσι ώστε να διαθέτει μια όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα της αγοράς στην οποία απευθύνεται. Συντελεί σε αρτιότερη συνεργασία των στελεχών εξασφαλίζοντας καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους και βοηθώντας στην διαμόρφωση κοινών στόχων-οράματος με γνώμονα την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης μέσω ολοκληρωμένων δράσεων. H ΩMEΓA EΠENΔYΣEIΣ, διαθέτοντας την γνώση αλλά και την πείρα σε ότι έχει να κάνει με την ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων θεωρεί το Marketing Plan μια από τις πλέον απαραίτητες επιχειρησιακές διαδικασίες για τον λόγο αυτό και αναλαμβάνει την υλοποίηση σχεδίων marketing. Μια δομή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing περιλαμβάνει τα παρακάτω : Λεπτομερή ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος Λεπτομερή ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος Πλήρη ανάλυση SWOT Σχεδιασμό ολοκληρωμένων στρατηγικών marketing Πλήρη προγράμματα δράσης Παρακολούθηση του προγράμματος δράσης Αναθεώρηση του προγράμματος δράσης Οι ενότητες που απαρτίζουν ένα καλά οργανωμένο marketing plan είναι οι παρακάτω: Πλήρης ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης. Εντοπισμός των πελατών στόχων. Εντοπισμός τυχόν προβλημάτων και ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν. Διευκρίνηση σκοπού και στόχου marketing. Σχεδιασμός στρατηγικής marketing. Κατάρτιση τακτικών marketing. Συνεχής παρακολούθηση, αξιολόγηση καθώς και αναθεώρηση του marketing plan.
Αντικείμενο του Marketing Plan είναι η εκπόνηση ενός πλάνου για τον συνδιασμό ενός συνόλου ενεργειών μέσω των οποίων η επιχείρηση θα μπορέσει να υλοποιήσει τους στόχους της και θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εναντι των άλλων επιχειρήσεων μέσω των προσφερόμενων προϊόντων/υπηρεσίων. Πλήρης περιγραφή Αντικείμενο του Marketing Plan είναι η εκπόνηση ενός πλάνου για τον συνδυασμό ενός συνόλου ενεργειών μέσω των οποίων η επιχείρηση θα μπορέσει να υλοποιήσει τους στόχους της και θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εναντι των άλλων επιχειρήσεων μέσω των προσφερόμενων προϊόντων/υπηρεσίων. Το Marketing Plan προκύπτει απο την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης της επιχείρησης αλλά και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Παρόλο που η ύπαρξη κάποιου σχεδίου marketing επιδρά θετικά στην απόδοση της επιχειρησης καθώς και στην αυξηση της κερδοφορίας της, πολλές είναι οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ενα ολοκληρωμένο Marketing Plan. Η ύπαρξη του βοηθάει ως προς τον προσδιορισμό των αγορών στις οποίες απευθύνονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση. Έτσι εξασφαλίζεται αποτελεσματικότερη προβολή μέσω της ενσωμάτωσης των κατάλληλων διαδικασιών στον σωστότερο στόχο, δηλαδή τον κατάλληλο πελάτη. Μέσω της ύπαρξης ενός ολοκληρωμένου Marketing Plan η κάθε επιχείρηση μπορεί να διαθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την κατάσταση της καθώς και για την πορεία της στο μέλλον σχεδιάζοντας τις δράσεις που απαιτούνται σε ότι έχει να κάνει με το marketing της έτσι ώστε να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει για την πορεία της στην αγορά και για την ανάπτυξη της. Μια σημαντική βοήθεια που εξασφαλίζει στον επιχειρηματία ένα καλά οργανωμένο Marketing Plan είναι η ενημέρωση του σχετικά με ευκαιρίες που μπορουν να παρουσιαστούν αλλά και πιθανούς κινδύνους έτσι ώστε να διαθέτει μια όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα της αγοράς στην οποία απευθύνεται. Συντελεί σε αρτιότερη συνεργασία των στελεχών εξασφαλίζοντας καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους και βοηθώντας στην διαμόρφωση κοινών στόχων-οράματος με γνώμονα την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης μέσω ολοκληρωμένων δράσεων. H ΩMEΓA EΠENΔYΣEIΣ, διαθέτοντας την γνώση αλλά και την πείρα σε ότι έχει να κάνει με την ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων θεωρεί το Marketing Plan μια από τις πλέον απαραίτητες επιχειρησιακές διαδικασίες για τον λόγο αυτό και αναλαμβάνει την υλοποίηση σχεδίων marketing. Μια δομή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing περιλαμβάνει τα παρακάτω : Λεπτομερή ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος Λεπτομερή ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος Πλήρη ανάλυση SWOT Σχεδιασμό ολοκληρωμένων στρατηγικών marketing Πλήρη προγράμματα δράσης Παρακολούθηση του προγράμματος δράσης Αναθεώρηση του προγράμματος δράσης Οι ενότητες που απαρτίζουν ένα καλά οργανωμένο marketing plan είναι οι παρακάτω: Πλήρης ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης. Εντοπισμός των πελατών στόχων. Εντοπισμός τυχόν προβλημάτων και ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν. Διευκρίνηση σκοπού και στόχου marketing. Σχεδιασμός στρατηγικής marketing. Κατάρτιση τακτικών marketing. Συνεχής παρακολούθηση, αξιολόγηση καθώς και αναθεώρηση του marketing plan.